Magioni creëerde 4 main goals voor de brand die waarde toevoegen aan een nieuwe lifestyle; Nutritious (voedzaam), Active, Innovative en Vegetarian. Op basis van deze 4 goals zijn er 4 nieuwe pizza's bedacht. Maar hoe zorgen we ervoor dat fans weten waar Magioni voor staat? En nog belangrijker: Hoe brengen we de vier nieuwe belegde pizza's bij de fans op hun bord?
Elke goal is toepasbaar op alle vier de nieuwe belegde pizza's. Maar voor deze campagne hebben we iedere goal aan één van onze doelgroepen gekoppeld. De doelgroepen werden dan ook specifiek getarget op de verschillende social media kanalen. Ondanks dat de doelgroepen verschillend waren wilden we nog wel vasthouden aan de kernwaarde van Magioni: namelijk rebels.
We kozen voor een rauwe filmstijl waarbij we dicht op de personages zaten: dynamische bewegingen en snelle edits. De kleurenpaletten droegen de basis van rebelse VFX elementen die wij bij elke doelgroep doorvoerden. Zo kozen we voor een 'repeat-effect' waarbij het kind super blij is met een Pizza doos van Magioni bij de Young Mommy edit. De 'pizza-doos' yoga pose bij de fitgirl, het rebelse 'op tafel zitten met een pizzadoos' bij de Millenial couple en het moment van 'aanvallen!' tijdens het dineren bij Social Sally. Naast deze video's voor deze doelgroepen was er nog een hero video als kick-off van de campagne op de verschillende social media platformen zoals YouTube, Facebook & Instagram. Verder speelden gedurende de campagnes fotografie en HTML banners een rol om het digitale bereik te vergroten. Ook waren deze lekkere pizza's te zien op de Digital Out Of Homes in verschillende steden in Nederland. Niet meer te missen dus!