• Klant
  • Happy Soaps
  • Uiting
  • Activatie video
  • Happy Soaps

    HappySoaps startte in juni 2019. Een vrolijk, fris en toegankelijk verzorgingsmerk voor iedereen. Alle producten zijn een plasticvrije, bewust duurzame keuze. HappySoaps gebruikt geen grammetje plastic in de productie, opslag én verzending. De producten zijn lief voor dieren en de planeet: geen palmolie, helemaal vegan en geen rotzooi. Het werd tijd om het cosmetica-schap eens flink op te schudden.

    3.2K
    Pop up store klanten
    volgende
    vorige

    Pop-up store

    Aanpak

    Dus schreven we een voorstel voor een speelse en vrolijke activatie-video. We namen de filmstijl en de VFX direct mee in dit concept. Het resultaat: een dynamische en vrolijke edit van de pop-up store in een activatie-video.

    Wil je meer weten?

    Neem contact op met Leon onze creative director

    Samenwerking
  • Cameraman
  • Wissam Abdallah
  • Fotograaf
  • Jordi Sloots
  • Marketing coördinator
  • Geert Pijlsma