• Klant
  • Rogelli Sportswear
  • Uiting
  • Campagne
  • Good Vibes

    Rogelli richt zich op wielerkleding en wil het échte wielrenner-gevoel doorvertalen naar de producten die ze maken. Geniet van iedere kilometer. Ieder hobbeltje op de weg of steentje op je pad; De comfortabele momenten, maar ook de momenten dat je afziet en diep gaat. De boodschap: Enjoying The Distance. Onze opdracht was het overbrengen van hun verhaal via sociale media.

    volgende
    vorige

    Social campagne

    Aanpak

    Rogelli heeft in-house online marketeers en het was daarom een nieuwe stap om met een extern digital content bureau te werken. Door COVID-19 is wielrennen gegroeid in populariteit, en Rogelli groeit mee. Om het merk online op de kaart te zetten en om voor engagement te zorgen bedachten we online uitingen die aansluiten op Rogelli’s Good Vibes campagne voor de zomer. Ons doel: het Enjoying The Distance gevoel overbrengen in iedere uiting. Een Instagram-filter of een quiz over de nieuwe collectie, wij verloren de boodschap van Rogelli nooit uit het oog.

    Wil je meer weten?

    Neem contact op met Leon onze creative director