• Klant
  • Hunkemöller
  • Uiting
  • Brand event
  • Time to be Seen

    Hunkemöller host jaarlijks de HKM Brand event voor werkgevers en werknemers. Het thema van 2021 is Time To Be Seen. Hiermee wordt ieder lichaam gevierd, no matter what color or size. Het evenement kon door COVID-19 niet plaatsvinden met publiek. Daarom is voor een online platform gekozen. En niet zomaar één. Het werd een online event waarin je een virtuele reis maakt door alle thema’s van dit jaar, om uiteindelijk bij de HKM Fashion Show 2021 uit te komen.

    6K
    Bezoekers
    volgende
    vorige

    Interactief event

    Aanpak

    Onze opdracht was het realiseren van een interactief event, waarbij 6000 mensen op hetzelfde moment HKM Brand event konden beleven. Tijdens deze online reis zijn ook video’s met interviews en liveshows te bewonderen. Hier lag onze uitdaging: het creëren van 3D-werelden in de stijl van de verschillende Hunkemöller-thema’s van dit jaar. Ook moest het mogelijk zijn dat de website door 6000 mensen tegelijkertijd op interactieve wijze werd bezocht.

    Hier zijn we samen met TinQwise mee aan de slag gegaan. Er zijn vijf werelden gecreëerd, ieder met een eigen Hunkemöller-thema. De werelden zijn interactief gemaakt, zodat iedere bezoeker zich op zijn eigen tempo door de wereld kan bewegen. Deze unieke beleving heeft tot veel positieve reacties geleid. Dat smaakt naar meer!

    We hebben een compilatie gemaakt van de – ruim een uur durende –  ervaring.

    Wil je meer weten?

    Neem contact op met Leon onze creative director

    Samenwerking
  • Three.js
  • TinQwise
  • 3D animator
  • Rene te Riele
  • Productie
  • TinQwise